Bekijk alles

Een complex verhaal helder maken

Restyling van de huisstijl en een nieuwe website voor New-Media

Opdrachtgever
New-Media

Aantal werknemers
10

Categorie
Huisstijl, Website

Share

New-Media is specialist in het omzetten van online marketing naar resultaten. Dat doen ze door uitgebreide en complexe data-analyses, A-B-testen, site-optimalisaties, search-, content- en UX-expertise. Simpel gezegd: New-Media zorgt voor meer bezoekers, meer verkopen en meer (vaste) klanten. Wij zijn ingeschakeld om een oplossing te bedenken waarop dat overgebracht kon worden zodat zowel vakspecialisten als de mensen in de managementlaag daarboven er kaas van konden maken.

In een aantal gezamenlijke sessies met New-Media hebben we geprobeerd de diensten die zij leveren te ontleden en te definiëren in begrijpelijke taal en beelden. De aangepaste huisstijl en de vormtaal van grafieken en iconen zijn daar het resultaat van. Vervolgens hebben wij er voor gezorgd dat op de website het verhaal van New-Media helder wordt verteld. Hun werkwijze wordt uitgelegd van vrij algemeen naar heel specifiek. Een aantal cases laten zien waar de meerwaarde van New-Media uit blijkt.

 

Attract, Convert & Retain

Bij New-Media staat het Attract, Convert & Retain-model centraal. Een complex model dat wij geprobeerd hebben zo helder mogelijk over te brengen op hun website. Daar ligt een belangrijke kracht van ons: informatie ordenen en complexiteit bedrijpelijk maken. Voor New-Media is hun werkwijze gesneden koek, maar wij proberen juist vanuit hun doelgroep te denken; enerzijds ingewijde specialisten en anderzijds marketeers die niet op de hoogte zijn van online data-georiënteerde marketing.




 

 Bekijk alles